Thursday, August 18, 2011

Moment 'WithLove' F.O.C

I told everybody that this week gonna be the toughest since hubby left. This week would be the 7th week we haven't seen each other ever since he left. We never been departed for this long. I mean since the nuptial of course. 
Tapi tapi...mungkin Allah itu maha pemurah...langit Hiroshima dari hari Isni lepas, redup..suhu pula sangat sangatlah nyaman. Puasa  pun tidak rasa seperti puasa. Rezeki pun murah. Hampir setiap hari berbuka makan percuma :D Sangat bersyukur dipermudahkan minggu ini, walaupun setiap minit nya umpama marathon for me T__T  Clock is ticking so slowly >.<

I missed him, making me going through our wedding albums more frequently (ok, I lied...I selalu x tengok pun :P). Tapi sekarang I tengok weh..lame2 satu gamba ..hihi..that shows how sick I am currently T__T
Lepas tu, tengok pula album bertunang..

I think, I am the most gojes mase betunang kot..bahahaha..Tak percaya?
Korang tengok la antara koleksi gambar (yang mudah dicapai dan diletakkan di sini..hehe...)

hehe..I was shivering in the inside. This is before cincin disarungkan..

I selalu perasan diri sendiri tak ade darah gemuruh..ataupun darah gemuruh  darjah rendah...Tapi di hari pertunangan..semua anggapan itu terbukti salah. saya memang manusia biasa..huhu

With besties:) You know I didn't invite friends over?Just who's sooo sooo rapat and knows about the majlis?o_O

ehe..yours truly.
I don't have OP. None. Nil. I just have photographers who came for fun. bahhaa...On the day I got about 5 'OPs'. One of the stranger on that day was Muhaimin. Tell you, beliau ni walaupun I macam tak kenal..tapi die amek gamba I macam I hire die je. Bersungguh-sungguh sangat >.<

Nak try beliau secare percuma mcm yours truly tak?(Gamba di atas tu sume adalah dari folder beliau)

Huh!!senang sesangat!!!!

Uplod je foto satu..pastu korang suruh kawan2 like..kalau tak nak suruh kawan, korang like je sendiri (buat akaun baru hari2:P) Okeh?!
Maka, to those yang plan nak save cost for pre-wedding ataupun sesape yang tak pernah buat (iyes...saye la tu T_T) yang rasa nk buat post wedding...inilah mase dan ketikanya nk mencuba nasib. Tak perlu keluar duit pun :) Or or....for couples out there who wants to do it for fun. For life time record. Why not?
Don't worry if you are a shy person (er..like who else kan..yours truly pun same :D)..Kameramin ni akan mengubahnye!Weeeee!!!

Mari kite membanjiri fesbuk Kameramin dengan gambar2 romantik kite jom :D hihi..

Ok bai...yours truly nak pilih gamba paling romentik utk dipertandingkan :D ehe

XOXO

5 comments:

  1. pic bertunang ke tu.ingat nikah heee..cantik :)

    ReplyDelete
  2. yeyers..bertunang :) thank u:) tp ni yg x official punye:p bahahaha

    ReplyDelete
  3. thanks for the post.. hehe.. appreciate it so much!!

    ReplyDelete
  4. No biggie..^_^
    tapi kan Min..my blog sape je bace T__T I cudnt help u much then:/

    ReplyDelete
  5. wani - no worries about that. your support is huge enough for me and KameraMin..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...