Monday, August 15, 2011

Jom cantik di hari raya:D

Yours truly during engagement day. Make up by SCR.

Jangan salah faham..ini bukanla iklan hari raya walaupun gambar yang dipaparkan macam hari raya:P
Just nk share disni, MUA yang men touch-up kan yours truly masa e-day haritu telah officially menjadi businesswoman. Beliau juga telah berjaye mengurangkan wang simpanan saye yg memang tak banyak pon:/
Tapi actually kesalahan bukanlah sepenuhnya saya letakkan di atas bahu beliau..sebab saya ni memang tak ada mekap pon T___T. Saya ada masalah trust and kurang ilmu mekap. Yours truly selalunya pakai aje apa yang ada di dalam kocek handbag. Kalau di Malaysia lagi syiok sebab kakak yours truly memang 'hantu' MAC. Maka kehidupan saya di zaman itu adelah sangat awesome dengan bekalan mekap yang melebihi daripada diperlukan. Maka dengan wujudnya beliau di arena pasaran mekap online ini, yours truly tak perlula membuat lawatan ke kedai mekap lagi sebanyak 100x tapi tak beli apa-apa sebab kene tanya dengan beliau dahulu. 

InshaAllah..raya yang akan datang ni, suami saye tak perlula menatap wajah saye yang satu tona sahaja. InshaAllah, gamba raya kali ini, pipi saye akan lebih cheeky kemerahan walaupun belum sempat lagi melemparkan senyuman tatkala butang kamera dipetik. 

Maka oleh sebab itu, saya dengan rasa tanggungjawab, mahu berkongsi dengan anda semua disini rahsia bakal menjadi cantik di pagi raya :D

I tell you, you ols yang tak tahu beli mekap macam yours truly yang masuk kedai mekap banyak kali tapi x tahu nk beli yang mane...memang sesuai la membeli belah disini..sebab anda semua boleh meminta khidmat nasihat sebelum membeli. InshaAllah...kalau tokey nye bukan dalam pantang, die kate die jawab soalan-soalan kalian (die kate kalau dalam pantang cash on delivery je yang x bole :|)

Okla..kalau ni iklan radio I rase u ols dah tukar chanel dah sebab panjang sgt.

Korang pegi jelah tengok sendiri sekarang dekat..squarecutring.blogspot.com

Selamat beribadah. Lagi 15 hari saje lagi. 

Wassalam..
Wani

2 comments:

  1. Wani! Thank u for highlighting! Hehehe. Tetibe rase this blog entry is your best ever. haha XD

    ReplyDelete
  2. wekkk!!!!
    huhu..nk beli penguros pipi T__T

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...