Tuesday, June 21, 2011

Nak 2 juta pound?

What do you think of this e-mail I just received??


frommrs shahmrs.shasillabinti@rediffmail.com
reply-tomrs.shasillabinti@rediffmail.com
to"mrs.shahsillabinti@live.com.my"
dateTue, Jun 21, 2011 at 2:23 PM
subjectAssalammuailaikum,
mailed-byrediffmail.com
signed-byrediffmail.com
hide details 2:23 PM (2 hours ago)
Images are not displayed.
Display images below - Always display images from mrs.shasillabinti@rediffmail.com
Assalammuailaikum,

Saya ingin merpenalkan diri saya terlebih dahulu. Nama saya Puan Shahsilla Binti Sarippudin from Malaysia. Untuk makluman saya penghidap kanser di tahap yang serius. Dan doktor telah mengesahkan bahawa saya tidak akan dapat bertahan hidup lebih lama. Dengan murah hati nya saya ingin mendermakan  segala yang saya miliki dan ini adalah keinginan yang saya dan arwah suami saya telah rancang sebelum ini. Memandangkan kami tiada di kurniakan cahaya mata.
               
Dengan murah hati nya dan keikhlasan hati saya dan arwah suami saya. Dan saya percaya allah maha mengetahui niat saya ini. Dengan ini, saya menghulurkan atau menyumbangkan sejumlah wang sebanyak £2,000.000.00 (Dua Juta Paun) kepada anda. Dalam memudahkan semua urusan antara saya dan anda, saya akan meminta peguam saya menyediakan segala dokumen yang berkenaan. Dan dengan izin allah semua urusan akan berjalan dengan lebih lancar, dan pindah hak milik di antara kita tidak akan bermasalah. Semoga allah memberkati segala kerjasama dari anda dan gunakan lah pemberian saya ini dengan bijaksana.

Salam,
Puan Shahsilla Binti Sarippudin.
Reply to: mrs.shahsillabinti@live.com.my 


Is this..nonsense??
 

6 comments:

  1. becoz i was so angry reading this.publish dlm nih!ingat org bongok agaknye

    ReplyDelete
  2. ish2 siap guna nama Allah tuuu.jahat betul!

    ReplyDelete
  3. tersusun cantik je ayat dia.. huuu~

    ReplyDelete
  4. banyak je dpt kt email.mcm2 negare tp kesnye samejek..ni fes time dpt yang BM.org mesia pon nk tiru.sungguh hampeh.tp x taula kalau actually ni bkn org M'sia betol

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...