Thursday, July 15, 2010

my wish

Salam...

Got a phone call from my beloved supervisor..
Die bg ceramah pasal my future in Japan T_T huu...
How to b a gud 'duta' there..while I'm thinking of not going...(going to be a duta..NO.going ikot hasben nak la T_T)
How can I open my mouth to tell her about MY plan pulak T-T..I am so messing up with two big institution. Blah ar Wani...booooo!!

Ok, pliz ignore the above..T_T

Time ticking so fast when the date gets nearer..I didn't said this saje2..I am really experiencing this..
ade one time ni..i nk beli kertas je...pastu tgk jam, i actually spent 1 hour to buy kertas??wat the...T-T
(mengarut lg)

As the date gets nearer, my only wish is...I want my wedding to be:
1) lancar..terutame mase nikah..x kirela kene lafaz bape kali pon..hehe
2) many people are attending
3) as less complicated s possible
4) a reunion

Ya Allah, please help T_T
Queen4ADay

7 comments:

  1. time kaseh lala (buat suare agnes dlm despicable me;p)

    ReplyDelete
  2. Reunion. Lalalalaala~~~ Set timing la soh diorang datang sekali on the same time. If sorang datang kol 8pg sorang datang kol 4ptg, tak jadi la reunion nye. hahha

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. itula..ko jadik kepale ar..aku tak dapek la pulak nk mengaturnye..eh??
    p/s:sape yg nk dtg kol 8 pg tu??=p
    p/s2:td teletak name pule=p

    ReplyDelete
  5. mudah2an segalanya berjalan lancar..

    ReplyDelete
  6. yer..tak kirela berape kali pun..:)

    nak tau tak..mase nikah, husband nad lafaz yang ketiga baru saksi ngan tok imam kate SAHHHHHHH..hehe..siyesly berdebar gile..sebab die tetibe darah gemuruh pulak bile ayah nad yang nikahkan..die tak bleh nak pandang mate, die kate mcm fuh, berat gile rupenye nak amik tanggungjawab ni..time fail yang 1st and 2nd tu siap kene lap peluh ngan minum air lagi tu..hehe.. at last, baru legaa..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...